.

xxx

May 14, 2013

Unknown | 5/14/2013 10:50:00 AM | Best Blogger Tips

ထိုင္းႏိုင္ငံမွ တည္ေဆာက္မည့္ ေဒါန ေတာင္ေက်ာ္ကားလမ္းသစ္အတြက္ လမ္းအူေၾကာင္းရွာေဖြမႈ စတင္လ်က္ရိွၿပီး ၂၀၁၅ ခုႏွစ္အတြင္း အၿပီးတည္ေဆာက္မည္

ထိုင္းႏိုင္ငံမွ တည္ေဆာက္မည့္ ေဒါန ေတာင္ေက်ာ္ကားလမ္းသစ္အတြက္ လမ္းအူေၾကာင္းရွာေဖြမႈ စတင္လ်က္ရိွၿပီး ၂၀၁၅ ခုႏွစ္အတြင္း အၿပီးတည္ေဆာက္မည္

ထိုင္းႏိုင္ငံမွ တည္ေဆာက္မည့္ ေဒါန ေတာင္ေက်ာ္ ကားလမ္းသစ္အတြက္ လမ္းအူေၾကာင္းရွာေဖြမႈ စတင္လ်က္ရိွၿပီး ၂၀၁၅ ခုႏွစ္အတြင္း အၿပီးတည္ေဆာက္မည္ ျဖစ္ေၾကာင္း အဆိုပါ ေဒါနေတာင္ေက်ာ္လမ္း ေဖာက္လုပ္မည့္ ထိုင္းကုမၸဏီ See Sang Karnyotah (1979)Co.,Ltd မွ တာ၀န္ရွိသူ တစ္ဦးက ေျပာၾကားသည္။

ျမ၀တီ-သကၤန္းညီေနာင္-ေကာ့ကရိတ္ လမ္းပိုင္းတြင္ ပါ၀င္မည့္ ေဒါနေတာင္ေက်ာ္ ကားလမ္းသစ္ ေဖာက္လုပ္မႈအတြက္ ကုန္က်စရိတ္မ်ားကို ထိုင္းအစိုးရမွ ကူညီေထာက္ပံ့ျခင္းျဖစ္ၿပီး ေဒါနေတာင္ေက်ာ္ ကားလမ္း၏ ခန္႔မွန္းေျခအရွည္မွာ ၂၈ ကီလိုမီတာ ရွည္လ်ားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

ျမ၀တီ-ေကာ့ကရိတ္ လမ္းသစ္ကို ေဖာက္လုပ္ေနေသာ ထိုင္းကုမၸဏီျဖစ္သည့္ See Sang Karnyotah (1979)Co.,Ltd မွ တာ၀န္ရွိသူ တစ္ဦးက "ကြၽန္မတို႔ ျမ၀တီ-ေကာ့ကရိတ္ လမ္းေၾကာင္းျဖစ္တဲ့ ေဒါနေတာင္ ကားလမ္းကို စတင္ေဖာက္လုပ္ဖို႔ စီစဥ္ေနပါတယ္။ အခု ေဒါနေတာင္ လမ္းသစ္အတြက္ လမ္းအူေၾကာင္းရွာေဖြတာေတြ ေဆာင္ရြက္ေနပါတယ္။ လုပ္ငန္းေဆာင္ရြက္မႈရဲ႕ ၅ ရာခိုင္ႏႈန္းေလာက္ ေဆာင္ရြက္ၿပီးတဲ့ အေျခအေန ျဖစ္ပါတယ္။ လမ္းအူေၾကာင္းရွာၿပီး ေျမျပင္ဖို႔ ေဆာင္ရြက္မွာပါ။ ေနာက္ထပ္ႏွစ္ႏွစ္ေလာက္ ၾကာမယ္။ ၂၀၁၅ အတြင္း အၿပီးသတ္ႏိုင္ဖို႔ ေဆာင္ရြက္မွာပါ" ဟု ေျပာၾကားသည္။

ယခု ေဖာက္လုပ္မည့္ ေဒါနေတာင္ေက်ာ္ ကားလမ္းသစ္သည္ လက္ရွိအသုံးျပဳေနသည့္ ေဒါနေတာင္ ကားလမ္းေဟာင္းထက္ ပိုမိုေျပျပစ္ကာ အကြာအေ၀းပို၍ တိုေတာင္းမည္ျဖစ္သည္။

ျမန္မာ-ထိုင္း အဓိက ကုန္သြယ္ေရးလမ္းျဖစ္သည့္ ေဒါနေတာင္ ကားလမ္းတြင္ လမ္းပ်က္စီးမႈေၾကာင့္ ေန႔စဥ္ယာဥ္အစီးေရ ရာခ်ီ၍ပိတ္ဆို႔မႈ ျဖစ္ေပၚလ်က္ ရိွသည္။

ထိုင္းႏိုင္ငံ၊ မဲေဆာက္ၿမိဳ႕မွ ကုန္စည္မ်ားကို ျမန္မာႏိုင္ငံ၊ ျမ၀တီၿမိဳ႕မွတစ္ဆင့္ ရန္ကုန္ႏွင့္ အျခားၿမိဳ႕မ်ားသို႔ သယ္ေဆာင္ရာတြင္ ယခု ေဒါနေတာင္ ကားလမ္းသည္ အဓိကလမ္းေၾကာင္း ျဖစ္သည္။

ေဒါနေတာင္ ကားလမ္းတြင္ ေန႔စဥ္ ယာဥ္သြားလာမႈကို အတက္ေန႔ႏွင့္ အဆင္း ေန႔ခြဲျခား သတ္မွတ္ထားေသာ္လည္း ေန႔စဥ္လိုပင္ တစ္ေတာင္လုံး ယာဥ္ပိတ္ဆုိ႔မႈမ်ား ျဖစ္ေပၚေနေၾကာင္း၊ မုိးရာသီ ကာလမ်ားတြင္လည္း ကားလမ္းေပၚသို႔ ေျမၿပိဳက်မႈ၊ ေတာင္ၿပိဳမႈမ်ားေၾကာင့္ လမ္းပိတ္ဆို႔မႈ ပို၍ဆုိးရြားကာ ခရီးသြားမ်ားအတြက္ အသက္အႏၲရာယ္ႏွင့္ အၿမဲတေစ ရင္ဆုိင္ေနရေၾကာင္း ေဒသခံမ်ားက ေျပာၾကားသည္။

အဆိုပါ ေဒါနေတာင္ ကုန္သြယ္ေရး လမ္းေၾကာင္းအား တပ္မေတာ္ႏွင့္ နယ္ေျမခံ လက္နက္ကိုင္တပ္မ်ား တင္းမာမႈျဖစ္ေပၚသည့္အခါ ပိတ္ထားေလ့ရွိေၾကာင္း၊ အဆိုပါလမ္းကို လြန္ခဲ့ေသာ ႏွစ္ေပါင္း ၁၀၀ ၀န္းက်င္က ဂ်ပန္မ်ား ေဖာက္လုပ္ခဲ့ျခင္းျဖစ္ၿပီး ဂ်ပန္တပ္မ်ား ျမန္မာျပည္မွ ျပန္လည္ဆုတ္ခြာရာတြင္ အသုံးျပဳခဲ့သည္ဟု သိရသည္။   

(ဓာတ္ပံု - ထုိင္းႏုိင္ငံမွ တာ၀န္ယူ ေဖာက္လုပ္မည့္ ျမ၀တီ-သကၤန္းညီေနာင္-ေကာ့ကရိတ္ လမ္းသစ္စီမံကိန္း လုပ္ငန္းခြင္တစ္ေနရာကို ေမ ၉ ရက္က ေတြ႕ရစဥ္)
(ဓာတ္ပံု - ထုိင္းႏုိင္ငံမွ တာ၀န္ယူ ေဖာက္လုပ္မည့္ ျမ၀တီ-သကၤန္းညီေနာင္-ေကာ့ကရိတ္ လမ္းသစ္စီမံကိန္း လုပ္ငန္းခြင္တစ္ေနရာကို ေမ ၉ ရက္က ေတြ႕ရစဥ္) 

 ထိုင္းႏိုင္ငံမွ တည္ေဆာက္မည့္ ေဒါန ေတာင္ေက်ာ္ ကားလမ္းသစ္အတြက္ လမ္းအူေၾကာင္းရွာေဖြမႈ စတင္လ်က္ရိွၿပီး ၂၀၁၅ ခုႏွစ္အတြင္း အၿပီးတည္ေဆာက္မည္ ျဖစ္ေၾကာင္း အဆိုပါ ေဒါနေတာင္ေက်ာ္လမ္း ေဖာက္လုပ္မည့္ ထိုင္းကုမၸဏီ See Sang Karnyotah (1979)Co.,Ltd မွ တာ၀န္ရွိသူ တစ္ဦးက ေျပာၾကားသည္။

ျမ၀တီ-သကၤန္းညီေနာင္-ေကာ့ကရိတ္ လမ္းပိုင္းတြင္ ပါ၀င္မည့္ ေဒါနေတာင္ေက်ာ္ ကားလမ္းသစ္ ေဖာက္လုပ္မႈအတြက္ ကုန္က်စရိတ္မ်ားကို ထိုင္းအစိုးရမွ ကူညီေထာက္ပံ့ျခင္းျဖစ္ၿပီး ေဒါနေတာင္ေက်ာ္ ကားလမ္း၏ ခန္႔မွန္းေျခအရွည္မွာ ၂၈ ကီလိုမီတာ ရွည္လ်ားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
...

ျမ၀တီ-ေကာ့ကရိတ္ လမ္းသစ္ကို ေဖာက္လုပ္ေနေသာ ထိုင္းကုမၸဏီျဖစ္သည့္ See Sang Karnyotah (1979)Co.,Ltd မွ တာ၀န္ရွိသူ တစ္ဦးက "ကြၽန္မတို႔ ျမ၀တီ-ေကာ့ကရိတ္ လမ္းေၾကာင္းျဖစ္တဲ့ ေဒါနေတာင္ ကားလမ္းကို စတင္ေဖာက္လုပ္ဖို႔ စီစဥ္ေနပါတယ္။ အခု ေဒါနေတာင္ လမ္းသစ္အတြက္ လမ္းအူေၾကာင္းရွာေဖြတာေတြ ေဆာင္ရြက္ေနပါတယ္။ လုပ္ငန္းေဆာင္ရြက္မႈရဲ႕ ၅ ရာခိုင္ႏႈန္းေလာက္ ေဆာင္ရြက္ၿပီးတဲ့ အေျခအေန ျဖစ္ပါတယ္။ လမ္းအူေၾကာင္းရွာၿပီး ေျမျပင္ဖို႔ ေဆာင္ရြက္မွာပါ။ ေနာက္ထပ္ႏွစ္ႏွစ္ေလာက္ ၾကာမယ္။ ၂၀၁၅ အတြင္း အၿပီးသတ္ႏိုင္ဖို႔ ေဆာင္ရြက္မွာပါ" ဟု ေျပာၾကားသည္။

ယခု ေဖာက္လုပ္မည့္ ေဒါနေတာင္ေက်ာ္ ကားလမ္းသစ္သည္ လက္ရွိအသုံးျပဳေနသည့္ ေဒါနေတာင္ ကားလမ္းေဟာင္းထက္ ပိုမိုေျပျပစ္ကာ အကြာအေ၀းပို၍ တိုေတာင္းမည္ျဖစ္သည္။

ျမန္မာ-ထိုင္း အဓိက ကုန္သြယ္ေရးလမ္းျဖစ္သည့္ ေဒါနေတာင္ ကားလမ္းတြင္ လမ္းပ်က္စီးမႈေၾကာင့္ ေန႔စဥ္ယာဥ္အစီးေရ ရာခ်ီ၍ပိတ္ဆို႔မႈ ျဖစ္ေပၚလ်က္ ရိွသည္။

ထိုင္းႏိုင္ငံ၊ မဲေဆာက္ၿမိဳ႕မွ ကုန္စည္မ်ားကို ျမန္မာႏိုင္ငံ၊ ျမ၀တီၿမိဳ႕မွတစ္ဆင့္ ရန္ကုန္ႏွင့္ အျခားၿမိဳ႕မ်ားသို႔ သယ္ေဆာင္ရာတြင္ ယခု ေဒါနေတာင္ ကားလမ္းသည္ အဓိကလမ္းေၾကာင္း ျဖစ္သည္။

ေဒါနေတာင္ ကားလမ္းတြင္ ေန႔စဥ္ ယာဥ္သြားလာမႈကို အတက္ေန႔ႏွင့္ အဆင္း ေန႔ခြဲျခား သတ္မွတ္ထားေသာ္လည္း ေန႔စဥ္လိုပင္ တစ္ေတာင္လုံး ယာဥ္ပိတ္ဆုိ႔မႈမ်ား ျဖစ္ေပၚေနေၾကာင္း၊ မုိးရာသီ ကာလမ်ားတြင္လည္း ကားလမ္းေပၚသို႔ ေျမၿပိဳက်မႈ၊ ေတာင္ၿပိဳမႈမ်ားေၾကာင့္ လမ္းပိတ္ဆို႔မႈ ပို၍ဆုိးရြားကာ ခရီးသြားမ်ားအတြက္ အသက္အႏၲရာယ္ႏွင့္ အၿမဲတေစ ရင္ဆုိင္ေနရေၾကာင္း ေဒသခံမ်ားက ေျပာၾကားသည္။

အဆိုပါ ေဒါနေတာင္ ကုန္သြယ္ေရး လမ္းေၾကာင္းအား တပ္မေတာ္ႏွင့္ နယ္ေျမခံ လက္နက္ကိုင္တပ္မ်ား တင္းမာမႈျဖစ္ေပၚသည့္အခါ ပိတ္ထားေလ့ရွိေၾကာင္း၊ အဆိုပါလမ္းကို လြန္ခဲ့ေသာ ႏွစ္ေပါင္း ၁၀၀ ၀န္းက်င္က ဂ်ပန္မ်ား ေဖာက္လုပ္ခဲ့ျခင္းျဖစ္ၿပီး ဂ်ပန္တပ္မ်ား ျမန္မာျပည္မွ ျပန္လည္ဆုတ္ခြာရာတြင္ အသုံးျပဳခဲ့သည္ဟု သိရသည္။  

 



No comments: